Учебникът представя опита и резултатите от работата на редица изследователи и преподаватели по чужди езици и предлага на бъдещите педагози както редица готови идеи за работа в часа, така и насоки как сами да станат творци в практиката си.
Темите в учебника са насочени към подходите за преподаване на лексика и граматика; предложени са организация, принципи и идеи за развиване на уменията за слушане, четене, писане и говорене; разгледана е темата за оценяването като един многостранен и всеобхватен процес и е предложена схема за планиране на различните етапи от един урок по английски език.
Целта на учебника е да подпомогне студентите и начинаещите учители в стремежа им да развият у учениците си комуникативна компетентност и увереност, когато ползват чуждия език, и да ги насочи как сами да планират и да проведат един балансиран и интерактивен курс на обучение.
Отзиви
Все още няма отзиви.